Aftenposten

Kundeservice
☎ 820-213-11

Aftenposten kundeservice

Aftenposten kontakt: offisiell nettside, sider i sosiale nettverk og telefon av Aftenposten kundeservice

Hva er Aftenposten: historie og prestasjoner

Dette er den mest populære avisen i Norge, som kan leses online, samt gjennom en spesiell mobilapplikasjon. For å abonnere, ta kontakt med Avtenposten kundeservice ved å ringe telefonlinjen. Alle Avtenposten kontakt finner du i den fjerde delen av denne artikkelen. Aftenposten historie begynte 14. mai 1860, grunnleggeren var en forlegger Christian M. Schibsted. Det første avisen navnet — «Christiania Adresseblad». 1. januar 1861 mottok avisen et nytt navn “Aftenposten”. I 1885 hadde selskapet en seriøs konkurrent i form av avisen “Morgenbladet”, som ble utgitt to ganger om dagen, så kveldsnyheter kom i morgenutgaven, og de daglige nyhetene kom om kvelden. Redaktør Aftenposten begynte også å publisere en avis 2 ganger om dagen, og kveldsutgaven hadde en kort tittel — «Aften». I 2010 ble denne avisen den mest massive publikasjonen i Norge. Sirkulasjonen av denne avisen overskredet «VG» («Verdens Gang») — 239 tusen eksemplarer. Og dette er 6000, mer enn det av «VG». I 2013, etter lanseringen av nettstedet, økte antall lesere til 745 000 per dag. En annen 232 tusen nordmenn leser avisen gjennom en mobil applikasjon.

Hvilke emner diskuteres i Aftenposten

Publikasjonen dekker nyheter fra 9 områder av livet:

  • Politikere (informasjon om kommende valg, hendelser i politikernes liv, konflikter mellom partier og andre like viktige politiske nyheter).
  • Økonomi og finans (innenlands og internasjonalt).
  • Kultur og kunst (teater, kino, konserter).
  • Vitenskap og historie (nyheter fra verden av arkeologi, rapporter om migrasjon av dyr).
  • Medisin (epidemic advarsler, medisinering informasjon og anbefalinger om bruk av medisin).
  • Sport (konkurranser, interessante detaljer fra livet til kjente utøvere).
  • Dagligliv (bruksregninger, tips for omsorg for huset og hagen).
  • Historier fra livet til kjendiser.
  • Vær (klimaendringer, værvarsel for Oslo og andre byer).

Hva er fordelene med denne avisen?

Når du abonnerer, får du 4 fordeler:

  • Nyheter oppdateres hver dag, så du får bare den nyeste informasjonen.
  • Evnen til å holde seg oppdatert over nyheter overalt og alltid. Alle nyhetene du finner på nettsiden til avisen online, og hvis du ønsker det, kan du lese dem gjennom mobilapplikasjonen på veien.
  • Du kan også betale et abonnement via Internett. Du trenger ikke å stå i kø på banken.
  • Kundestøttepersonalet er tilgjengelig for å svare på dine spørsmål 7 dager i uken.

Aftenposten kontakt: nettside, adresse og sider i sosiale nettverk, telefonnummer og lenke til Aftenposten kundeportal

Alle kontakter på ett sted:

Når Aftenposten kundeservice fungerer

Tabellen viser tidsplanen for kundeservice på sentralkontoret (adresse: Akersgata 55, 0180 Oslo).

Ukens dagSentralkontor
Mandag08:00 – 16:00
Tirsdag08:00 – 16:00
Onsdag08:00 – 16:00
Torsdag08:00 – 16:00
Fredag08:00 – 16:00
Lørdag08:00 – 11:00
Søndag09:00 – 11:00

Få tidsplan for telefoner, ringe til hotline 02 286.

Hva kundene spør ved å ringe til Aftenposten kundesenter

Disse 30 spørsmålene vil hjelpe deg med å formulere din klage til Aftenposten kundesenter:

  • Hva er en Schibsted-konto og hvilke fordeler girden meg?
  • Hvorfor forbyder du individuelle brukere?
  • Kommer avisen ut hver dag eller en gang i uken?
  • Hvordan kan jeg abonnere på Aftenposten abonnement?
  • Kan jeg kommentare artiklen dine anonymt?
  • Jeg finner ikke Aftenposten kundeportal på nettstedet ditt. Hvor ligger han?
  • Hvordan kan jeg utstede et avslag på å abonnere fra avisen?
  • Hvorfor noen nyheter kan ikke kommentere?
  • Kan jeg svare på en kommentar hvis avisen ikke har svart på det?
  • Jeg har allerede en konto. Hvordan kan jeg abonnere på en personlig konto?
  • Hvordan kan jeg endre passordet i kontoen min hvis jeg glemte det?
  • Hvor finner jeg Schibsted-kontoen min?
  • Når mottar jeg fakturaen?
  • Kan jeg få en digital tilgang til avisen hvis jeg allerede har gjort en månedlig forskuddsbetaling?
  • Jeg laget et abonnement. Hva må jeg gjøre for å få digital tilgang?
  • Vil jeg motta kvittering hvis jeg betaler for Visa-kortet mitt?
  • Hvorfor er fakturaen forskjellig hver gang? Hva er årsaken?
  • Hvor kan jeg se hvor lenge jeg abonnerer på Aftenposten abonnement?
  • Jeg har allerede betalt fakturaen, men jeg har fortsatt mottatt en påminnelse om betalingen via e-post. Hva skal jeg gjøre?
  • Hva er en Giro-kontrakt? Hvilke fordeler vil han gi meg?
  • Kan jeg få en regning i en elektronisk bank, ikke via post?
  • Kredittkortet mitt er utløpt og er ikke lenger gyldig. Kan jeg betale et månedlig gebyr via et debetkort?
  • Hvordan endre vilkårene for utbetaling?
  • Hvilke temaer som berører forfatterne i avisen?
  • Hva er et A-kort?
  • Under hvilke forhold kan jeg få et A-kort?
  • Kan jeg abonnere på en venn eller bror?
  • Vil jeg få rabatter hvis jeg kjøper et A-kort?
  • Gi meg Aftenposten kontaktsiden på Facebook.
  • Hvor kan jeg kontakte Aftenposten kundeservice, hvis jeg vil skrive ut historien min i en avis?

Ring 02 286 på hotline og få svar på dine spørsmål!

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *