KLARNA KONTAKT

Telefonnummer
☎ 820-213-11

Arbeid med Klarna faktura, hvordan kan man få Klarna kontakt

Bank fordeler Klarna Norge

Klarna — mobil online bank, som gir påliteligheten av betalingen av Klarna faktura, utsatt betaling og elektroniske kortbetalinger, Klarna kontakt som du kan finne i denne artikkelen. Hovedtjenesten til banken er å godta butikkens betalingsanmodning og behandle kundens betaling, og dermed eliminere risikoen for selger og kjøper.

Klarna bank ble grunnlagt i Stockholm, Sverige i 2005. Bank grunnleggere — Victor Jacobsson, Niklas Adalberth og Sebastian Siemiatkowski, hvem vant premien av Handelshøyskolen i Stockholm innen entreprenørskap. Banken tiltok investeringer fra slutten av 2007 til 2019, og utvidet seg også til markedene i Europa og USA.

For 2019 har banken mer enn 2000 ansatte fra 70 land, samt over 60 millioner kunder, og over 100.000 nettbutikker foretatt transaksjoner.

Hvilke tjenester tilbyr banken: Klarna faktura

For private kunder tilbyr Klarna Norge tjenester:

  1. Online betaling fra en hvilken som helst mobil enhet, inkludert iPhone eller Apple Watch via Apple Pay;
  2. Betaling med kort i kassen;
  3. Betaling på kreditt med mulighet for retur av varene;
  4. Angi en grense for online betaling fra en konto per måned;
  5. Smooth app for visning, betaling og kontroll av kjøp.

For nettbutikker tilbyr Klarna no å integrere app på nettstedet som brukerne betaler for kjøp. App oppdateres automatisk og gir tre betalingsmåter: umiddelbar betaling, betaling ved mottak av varer og betaling med forsinkelse.

Klarna kontakt: sider i sosiale nettverk, offisiell nettside, Klarna chat og hotline nummer

Kontakt Klarna er vist i tabellen under:

Klarna chat for private kunder

klarna.com/se/kundservice

Chat på nettet for bedriftskunder

klarna.com/no/bedrift/butikksupport

Nettsted

klarna.com/no

Klarna tlfhotline for private kunder

21 01 89 91

Telefon linje for bedriftskunder

21 04 96 00

En link til en personlig konto for private kunder

app.klarna.com/login?market=no

En link til den personlige kontoen for bedriftskunder

merchants.klarna.com

Svar på vanlige spørsmål fra private kunder

klarna.com/no/kundeservice

Svar på vanlige spørsmål fra bedriftskunder

klarna.com/no/bedrift/butikksupport

Offisiell nettside Klarna online i Norge

klarna.com/no

Finn oss på Facebook

facebook.com/Klarna

Side på Twitter

twitter.com/Klarna

Side i Instagram

instagram.com/klarna

Kanal på Youtube

youtube.com/channel/UCucezrhmHSb6c9Qce_feYIQ

En konto på Linkedin

linkedin.com/company/klarna

Mail til pressen

[email protected]

Hovedkontor

Klarna Bank AB (publ)

Sveavägen 46

111 34 Stockholm

Hva er arbeidsplanen for Klarna kundeservice?

Tabellen viser arbeidsplanen for sentralkontoret i Stockholm, Sverige:

Dager i uken

Arbeidsplan

Mandag

08:00-18:00

Tirsdag

08:00-18:00

Onsdag

08:00-18:00

Torsdag

08:00-18:00

Fredag

08:00-18:00

Lørdag

Er stengt

Søndag

Er stengt

Chat på nettet for private kunder fungerer i modusen av 24/7.

Tabellen viser arbeidsplanen for chatten for bedriftskunder og Klarna telefon .

Mandag – fredag

08:30-17:00

Lørdag – Søndag

Er stengt

Ferier

Er stengt

Tariffer ved å bruke kortet

Tabellen viser interessen når du betaler med et kort og når du fyller på et korts balance:

Kort bruk

Gratis

Utsatt betaling

0€

Hvis du ikke betalte Klarna på den siste betalingsdagen, som er angitt i betalingsinstruksene, vil den første påminnelsen bli sendt gratis via e-post med en ny betalingsperiode på 14 dager. Med den andre påminnelsen vil Klarna trekke tilbake EUR 13,50 fra kontoen din for kostnaden for påminnelsen. For kjøp på mindre enn 20 euro, vil et gebyr på 7,50 euro bli belastet. Hvis betalingen ikke er gjort, kan disse utgiftene for inntil 2500 euro utgjøre 15% av fakturabeløpet med et minimum på 40 euro.

Hvilke spørsmål møter støtteteamet ofte?

Klarna kundeservice vil svare på følgende spørsmål for private og bedriftskunder.:

  • Hvordan kan man returnere en bestilling?
  • Hvordan fungerer delvis betaling?
  • Hva skal man gjøre hvis det er noe galt med produktet?
  • Trenger jeg å rapportere adressen dring når jeg flytter?
  • Når mottar jeg min månedlige regning?
  • Hvorfor har jeg blitt belastet ekstra penger når betalingen er forsinket?
  • Hvordan kan man dele regningen?
  • Hva skjer hvis jeg betaler mer enn prisen angitt på regningen?
  • Hva er Klarna faktura?
  • Hvordan kan man få regningen?
  • Hva skal man gjøre hvis fakturaen ikke samsvarer?
  • Hvordan kan man slette en konto?
  • Hvordan kan man oppdatere kontaktinformasjonen min?
  • Hvor finner man regnskapsrapporter?
  • Hvordan kan man utsette betalingsdagen på kontoen?
  • Hva Klarna kontakt kan man bruke på helligdager?

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

2 Comments

  1. Øivind Dyrhaug

    Jeg prøver å sende en mail om betalingsutsettelse. jeg mangler kodebrikke for å betale via nettbank.
    Klarer heller ikke å komme i kontakt med dere uten samme kodebrikke, Jeg ber om en uke betalingsutsettelse på ordrenummer 109015993.
    Vennligst bekreft.
    Øivind Dyrhaug
    41367261

  2. Reidar Lund

    Hei.Har ikke fått bekreftelse på min bestilte biletet Referanse nr 780926610525 eller ordre nr 221208 -G31

Submit a Comment