Letter du etter Posten kontakt? Her er det alt om Posten kundeservice

Posten Norge er velkjent selskap med effektiv Posten kundeservice

Posten er egentlig samlebetegnelse på selskaper som leverer post tjenester i Skandinavia og består av Posten Norge og Bring. Begge to opererer under et mål å betjene post trafikken til og fra Norge ved samhandling med resten av verden. Det jobber rundt 16 400 flinke og profesjonelle ansatte som danner en av konsern store del- Posten kundeservice. Posten ble etablert for ca 360 år siden og fortsatt den blitt godt etterspurt logistikk tjeneste over hele Norge.

Er det nødvendig å kunne alle Posten tlf for å bruke dens service? Posten Norge kan man ha tilgang til med hjelp av en fra 3 viktige Posten kundesenter: Postkontorer selv som finnes med posten adresse og hvor kunde kan foreta alle nødvendige handlinger.

Først og fremst er det sending og mottakelsen av pakker og brev, valutahandel, postboks utlei, ikke minst bok og handel av frimerker. Kundeservice samhandler også med DNB og derfor gjør det lett å foreta inn og utbetalinger· Posten i butikker. Det var inngått avtale med ca 740 butikker over hele Norge som kan tilbyr viktigste Post tjenester som å sende og hente pakker, bruke banktjenester, leie postbokser og å kjøpe diverse post tilbehør Bedriftssentre.

De ligger stort sett på næringsområder med gode parkeringsmuligheter. Det gjør kundeservice mer effektivt og attraktivt for inn og utleverings av pakker· Landpostbud. Den tjenesten var skapt for å tilbyr lang liggende kunder fra salg steder. Landpostbud leverer oppkrav, gjør uttak fra bankkonto, utleverer verdibrev. Det er en av de mulige veier å benytte seg av Posten kontakt.

Leter du etter informasjon om Posten åpningstider?

Det foreligger ulike veier å vite om Posten åpningstider og gjerne ta kontakt med kundeservice:

  • Hovedkontor og Posten adresse er i Oslo ved Posthuset
  • Kundesenter posten finnes på Biskop Gunnerus gate 14, Oslo 0185 Oslo
  • Andre land hvor Posten er representert i: Russland, Danтmark, Finland, Slovakia, USA, Storbritannia, Belgia, Kina, Italia, Sverige, Hellas, Sverige, Tyskland, Nederland, Frankrike.
  • Posten kundeservice har tilgang til via ring på + 47 22030000 med åpningstider Mandag-Fredag, kl 8 på morgen til kl 6 i kveld, norsk tid, Lørdager, fra kl 9 på morgen til kl 14 på ettermiddag.
  • Det kan tas Posten kontakt via ring til sentralbord på + 47 23149000 med åpningstider  Mandag-Fredag fra kl 9 på morgen til kl 16 norsk tid
  • Chat er tilgjengelig på Posten nett hjemmeside fra Mandag til Fredag, kl 8 på morgen til kl 5 i kveld, norsk tid.

Posten kontakt  via sosiale medier

Selskapet  har gode muligheter for å ha kontakt ikke bare gjennom Posten telefon, men også via andre lett tilgjengelige og effektive kanaler:

Hvilke problemer kan du løse om du bruker Posten telefon?

Med henvendelse til de fleste av overnevnte Posten kundesentre og Posten tlf, er det lett å finne svar på spørsmål om

  • sporing
  • oppbevaring betingelse
  • hvordan utforme klage og skrive reklamasjon
  • hva gjør med flytting
  • betalings mulighet
  • hvilke løsninger finnes når en har mistet brev ellers pakke.

I takt med forandrende verden, lanserer Posten nye muligheter for kunder som sparer sin tid og tenker på miljø. Digital postkasse er et godt eksempel på det. Kunden kan etablere elektroniske postkasse for både private og offentlige post. Det service er gratis og miljøvennlig, idet kunden skal være eldre enn 15 år gammel og den bør også ha norsk fødselsnummer.

Digital posten gjør oppbevaringen av alle opplysninger trygg og det er fremgangs kritt fra Posten kundeservice. I tillegg kan du glemme å ta Posten kontakt for å huske om åpningstider Posten.

Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment