Ice net kontakt: offisiell nettside, sider i sosiale nettverk og Ice net kundeservice

Hovedoppgave av Ice net Norge

Ice net Norge innbyggere med mobilt bredbånd. I dag er selskapet på 3. plass blant de største mobiloperatørene i landet. Alle som ønsker kan velge og koble mobil tariff online via den offisielle nettsiden. Og hvis du har problemer med valget av pakken, kan du ringe Ice net kundeservice via telefonlinje. Alle Ice net kontakt finner du i denne artikkelen.

Selskapet ble grunnlagt 20. juni 2003, og i juli 2017 kjøpte kundebase på sin konkurrent i mobilmarkedet – Hello Mobil selskapet. Nasjonal kommunikasjonsmyndighet, Nkom rapporterte at det var 53 000 kundekontakter i denne databasen. Ved utgangen av 2017 endret selskapets hovedkontor sin adresse til en ny bygning med et areal på 13.000 m² i Nydalen. Selskapet har mer enn 200 ansatte i 2018.

Hoveden til selskapet Ingvild Ragna Myhre har satt et mål for å dekke 80% av Norges territorium innen utgangen av 2018. I mellomtiden gir selskapet mobilkommunikasjon til så store byer som Oslo, Bergen, Trondheim, Stavanger og andre.

Hva er produktene og mobil tariffer i  Ice net Norge

Selskapet tilbyr 4 kategorier av varer og tjenester:

  •   Mobiltelefoner og smarttelefoner
  •   Mobilabonnement
  •   Mobilkommunikasjon (inkludert internett)
  •   Utstyr for mobilt Internett (rutere)

I selskapets nettbutikk finner du smarttelefon merker som:

  •   Samsung
  •   Apple
  •   Sony
  •   Huawei
  •   HTS
  •   Doro
  •   CAT

Selskapet har 10 pakker for bruk av mobil Internett: 500 MB, 1 GB, 2 GB, 3 GB, 6 GB, 8 GB, 10 GB, 12 GB, 18 GB og 25 GB.

Hva er fordelene med Ice Norge

Ved å kontakte dette firmaet vil du umiddelbart få 3 fordeler:

  •      Velg en kombinasjon av 7 mobiltelefoner og 10 mobiltelefon pakker. Og alt dette i en butikk.
  •      Bestille en smarttelefon på Internett og ordne hjemlevering. Du kan også koble mobilpakken eksternt og til enhver tid praktisk for deg. Alt du trenger er internett tilgang.
  •      Kundeservice ice net er tilgjengelig 6 dager i uken. Senterpersonalet vil raskt svare på spørsmålet ditt via telefon eller online.

Ice net kontakt: nettside, sider i sosiale nettverk, adresse og telefonnummer av Ice net kundeservice

  1.    Vi samlet alle kontaktene til selskapet på ett sted:
  2.    Ice telefon varm linje: 21 00 00 00
  3.    ice.net kundeservice på den offisielle nettsiden: ice.no/kundeservice
  4.    Adresse av Ice net kundeservice: Nydalsveien 18b, 0484 Oslo
  5.    Personlig konto: ice.no/velg-minside
  6.    Facebook-side: facebook.com/icenorge
  7.    LinkedIn-side: linkedin.com/company/ice-norge
  8.    YouTube-kanal: youtube.com/channel/UCqfJI4E7Rpbam4LYK_rGMiw

Når Ice kundeservice fungerer

I tabellen angav vi tidsplanen for sentralkontoret, som ligger på Nydalsveien 18b, 0484 Oslo. Ice net tlf av varm linje fungerer på samme tidsplan som kontoret.

Ukens dag

Arbeidsplan

Mandag

08:00 – 20:00

Tirsdag

08:00 – 20:00

Onsdag

08:00 – 20:00

Torsdag

08:00 – 20:00

Fredag

08:00 – 20:00

Lørdag

08:00 – 16:00

Søndag

Er stengt

Hvilke spørsmål spør kundene når de ringer Ice net tlf

Spesielt for deg har vi valgt 25 spørsmål som oftest stilles av kundene når de kontakter ice.net kundeservice. Dette vil hjelpe deg med å formulere ditt eget kundeservice anrop:

  •  Hva er digitalt sentralbord? Hvilke fordeler tilbyr det?
  •  Kan jeg betale i avdrag?
  •  Kan jeg ordne betaling i avdrag for en periode på 12 måneder?
  •  Har du en iPhone 8 til salgs?
  •  Hvor mye koster anrop til Oslo meg hvis jeg er i Spania?
  •  Hvor mye koster det å sende en smarttelefon til Stavanger?
  •  Trenger jeg å abonnere på å kjøpe en mobiltelefon i butikken din?
  •  Hva er forskjellen mellom 3G internett og 4G?
  •  Dekker din mobil forbindelse Tromsø?
  •  Hvor kan jeg finne en online mobiltelefon butikk på nettstedet ditt?
  •  Jeg har problemer med wifi. Kan jeg bestille en mester til hjemme?
  •  Hvordan abonnerer du på nettstedet?
  •  Hvordan abonnerer du på nettstedet kundeservice ice no
  •  I løpet av de siste 3 månedene er mobilkommunikasjon avbrutt, og noen steder er den helt fraværende. Hva er årsaken? Jeg bor i et fjellområde, men før det var ingen problemer med kommunikasjon.
  •  Hvordan finner du utløpsdatoen for abonnementet mitt?
  •  Hvordan registrerer du på nettstedet?
  •  I dag sendte jeg penger til mobilkontoen min, men tariff planen ble ikke forlenget. Hva er årsaken, og hvor kan jeg slå på dette problemet?
  •  Jeg har glemt passordet mitt for min personlige konto. Hvordan gjenopprette det?
  •  Jeg bestilte en smarttelefon med hjemlevering. Hvordan kan jeg spore statusen for bestillingen min?
  •  Hva er mobilt bredband?
  •  Kan jeg bruke flere kontoer og tariff planer hvis jeg har 3 mobiltelefoner?
  •  Hva er fordelene du gir til juridiske personer?
  •  Fortell meg, vær så snill, er Ice net hotline nummer gratis?
  •  Gi meg Ice net kontakt på Twitter.
  •  Vil jeg motta en SMS med en påminnelse om at jeg må fylle ut mobilkontoen min?
  •  Er Ice net kundeservice åpen 26. december?

Ring på hotline Ice net nummer 21 00 00 00 og få svar på dine spørsmål!

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

1 Comment

  1. Nils Evanger

    NilsEvanger Eivåg 12 4550 Farsund har for tiden meget dårlig mottak på mobilt bredbånd. Dett er fryktelig tregt og avviser kontakter som ikke funnet.Å bruke dette på Tv som krever internett gir bare stadige langvarige avbrudd..Er dette midlertidig eller vil det fortsatt forbli dårlig.

Submit a Comment