Hvordan kontakte SAS chat gjennom SAS kundeservice?

Hvilke informasjon gir SAS kundeservice?

SAS eller Scandinavian Airlines System er ledende flyreise selskap som ligger på toppen av trygghet, sikkerhet og punktlighet for sine kunder. Det var etablert i Skandinavia og til daglig holder hovedkontor i Norge Oslo, Fornebu 1330 med åpningstider fra kl 8 til kl 16 norsk tid, Mandag-Fredag, helger og helligdager stengt. I året 2017 ble SAS kundeservice kåret som leverandør av raskest WiFi om bord. Derfor skårer det flere poeng til effektiv SAS chat muligheter. Det jobber omtrent 9 tussen profesjonelle ansatte. Kompani gjennomført valg av 1300 destinasjoner av høy kvalitet 160 fly over hele verden. SAS dannet godt service grunnlaget både for kunder og ansatte og består av 100 norske største selskaper.

Hvilke problemer løser SAS chat?

En av gode løsninger på oppståtte problemer er veletablert  kommunikasjon service fra selskapet som SAS chat. Når du ta kontakt med SAS kundeservice chat får du rask svar på aktuelle spørsmål som:

  • Generelle reiseinformasjon
  • Vilkår for ulike grupper av reisende, barn, funksjonshemmede, musiker og idrettsutøvere med spesielle utstyr og instrumenter
  • Bagasje betingelser
  • Bonus programme og gjeldende tilbudt
  • Trafikkinformasjon og flystatus
  • Livet ombord og tilleggstjenester
  • SAS chat betjener kunder fra de fleste land verden rundt og har åpningstider tilsvarende kunderservice.

Sjekk SAS.no for å finne alle svar du leter etter

SAS.no har full oversikt på alle tilgjengelige SAS kunderservice.  Det er alltid greit å henvende til selskapets representanter hvor du befinner deg. Derfor er det nødvendig å vite riktig telefon til det kontoret veiledere behandler forespørselen din på. Først og fremst SAS customer service er fordelt etter land med hovedvekt på Skandinaviske område:

  • Danmark ring SAS  +45 70 10 20 00 med åpningstider Man–fredag kl. 7–19
  • Lør: kl. 9.–17, Søndager: kl. 10–19 norsk tid
  • Sverige SAS telefon +46 8 797 4000 med tilsvarende åpningstider
  • Norge +47 9150 5400
  • Finnland +358 981710062
  • Australia +61 2 9296 8655, M-F, kl. 9–12 og 13.30–17
  • New Zealand +61 1300 727 707, M-F, kl 9–17
  • Østerrike +43 (0) 820988530, M-F kl. 7–19, Lørdager kl.9–17, Søndager kl.10–19
  • Belgia og Luxemburg +32 2 643 6900
  • Kina +861085276100
  • Frankrike +33 1851 48203
  • Tyskland 01805 11 70 02
  • India  +91 11 43 51 3202
  • Irland +353 1 844 5440
  • Japan  +81 -3-5400-2331
  • Russland +7 49 57829353
  • Thailand  001 800 852 6820
  • Hong Kong +852 3106 0918
  • USA 1-800-221-2350.

Det er mulig å uttfylle skjema på  nettside SAS kundeservice ved alle relaterte spørsmål og opplysninger. Det skjæres også gjennom land. Rådgivere gir svar som rask henvendelsen ble ferdig behandlet. Gjennom telefonsamtale går det også an å finne informasjon til gruppereisende og salgsagenter.

Hvilke sosiale medier kan du finne SAS customer service på?

Flyselskapet tilbyr godt tilgang på de siste oppdateringer og informasjons gjennom de viktigste sosiale medier. Det gjør å vite alle nyheter og kontakter for selskapet. SAS er godt å følge på:

Hvordan bruke SAS telefon APP service?

SAS har utviklet nye konsepter for sine kunder. Det snakkes om avanserte mobiltjenester  for APP som sammenlignes ved å ha verden i lomma. Da kan en lettere gjøre mange handlinger ved å spare tid, økonomi og få andre gevinster på mobil som:

  • Kontakte SAS chat for fly oppdateringer
  • Laste tidsskrifter og aviser
  • Lage personlige og pass opplysninger
  • Innsjekke bagasje
  • Passe raskt sikkerhetskontroll
  • Få adgang til SAS lounge og direkte SAS kundeservice
  • Få umiddelbart tilgang til viktigste informasjons endringer.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *