Hva er funksjonene i teleselskapene Altibox kundeservice. Finn ut Altibox telefon med serviceavdelingen

Da selskapet ble opprettet

Altibox — er et selskap som har strukket fibernett med Altibox kundeservice i 500.000 norske hjem og støtte arbeidet til Altibox telefon, Internett, TV. Mer enn 1,2 millioner nordmenn bruker tjenestene til dette selskapet daglig.

Selskapet dukket opp i 2002 som en deling av Lyse Energi tverrfaglig organisasjon, og ble kåret til Lyse Tele. I 2009 endret selskapet navnet til det det har nå. Utvikling av utvalgte tjenester:

  • siden 2005 har teleselskapet tilbudt å se rullende filmer i digital kvalitet;
  • siden 2011 gir tilgang til TV-kanaler fra datamaskiner, tabletter, telefoner;
  • siden 2017 tilbyr det mye underholdning i en pakke: filmer, live-TV, innspilling, streaming, radio, programmer og mye mer..

For å levere tjenester av høy kvalitet samarbeider selskapet med 35 forskjellige partnere i det lokale markedet og 6 danske FTTH-nettverk, med mange års erfaring med å bygge lokal infrastruktur.

Hvilke tjenester tilbyr Altibox kundeservice

Teleselskapet er fokusert på å levere kommunikasjonsløsninger ved hjelp av fiberoptiske systemer. Selskapet har utviklet tilbud separat for privatkunder, og separat for bedriftskunder.

Dens viktigste områdene er:

  • digital tv;
  • høyhastighets internett;
  • hjemme Altibox telefon;
  • alarmsystem.

Ifølge en EPSI-undersøkelse har selskapet mottatt høydepunkter fra fornøyde kunder som bruker bredbånd i åtte år på rad. En av fordelene ved selskapet — er å gi tjenester av IP-telefoni og fjernsyn via samme fiberoptiske kabel Altibox kundeservice tlf. Samtidig er 80% av tjenestene som tilbys, svært enkle å bruke, og kundene kan tilpasse seg selv. De merker også et høyt nivå av Altibox kundeservice, som er tilgjengelig i 24 timer syv dager i uken.

Forresten, i 2016, lanserte og sponset selskapet årlige sjakk turneringen «Altibox Norway», som er anerkjent som verdens sterkeste sjakk turnering.

Hva er prinsippene i Altibox driftsmeldinger

Selskapets opprinnelige mål var å skape den største fiberoptiske ruten av kompromissløs kvalitet i Norge. Kommunikasjon ble gjort slik at kvaliteten tilsvarer dagens virkelighet og holdt seg høy i nær fremtid, tatt hensyn til den høye teknologienivået.

I dag er selskapet oppmerksom på å bevare kundens personlige opplysninger. Personlig informasjon – er personlige opplysninger som navn, adresse, telefonnummer, e-postadresse, IP-adresse, samt informasjon om bruk av tjenester, trafikk. Før kundene begynner å bruke tjenestene til selskapet, signerer de en brukeravtale Altibox driftsmeldinger, som beskriver i detalj hva slags personlig informasjon selskapet bruker, hvordan og for hvilke formål.

Hvilken Altibox telefon på selskapets serviceavdeling

For å finne ut kontaktene av Altibox kundesenter i din region, du må logge deg på tjenesten eller angi postnummeret ditt. Deretter finner systemet Altibox tlf til nærmeste delen av selskapet. I andre tilfeller utføres servicestøtte gjennom Altiboks kundeservice i sosiale nettverk. ():

Facebook Kundeservice Altibox

 facebook.com/Altibox

Altibox twitter

 twitter.com/altibox

Instagram Altibox problemer

 instagram.com/altibox

Hva er timeplanen for Altibox kundesenter

Hvis kunden har et spørsmål angående tjenestene som tilbys når som helst på dagen, er selskapets Altibox kontakt kundeservice klar til å gi assistanse døgnet rundt:

Facebook

Døgnet rundt

Twitter

Døgnet rundt

Instagram

Døgnet rundt

Hvilke spørsmål kan kundeservice svare på Altibox kontakt

Vi anbefaler at kunder søker etter svaret på spørsmålet deres på hjelpesiden på nettstedet www altibox no. Hvis svaret ikke er funnet der, eller det oppgitte rådet ikke hjalp, så online-altibox support klar til å hjelpe i denne situasjonen. På servicestøttesiden finner du svar på slike spørsmål:

  1. Hvordan kan jeg finne ut den faktiske hastigheten på Internett?
  2. Jeg har en langsom eller ustabil forbindelse, hva skal jeg gjøre?
  3. Jeg har ikke et nettverk, hva skal jeg gjøre?
  4. Hvordan kan jeg endre mitt internettpassord?
  5. Hvordan kan jeg koble til Internett?
  6. Hvordan kan jeg selvstendig opprette Internett og holde oppføringer?
  7. Hvordan kan jeg få hjelp med Wifi Plus?
  8. Spam kommer til min e-post, hva skal jeg gjøre?
  9. Hvordan kan jeg sette opp en e-postboks på min datamaskin, mobil tablet, telefon?
  10. Hvordan kan jeg endre mine personlige data i Altibox mail?
  11. Hvordan kan jeg endre passord og e-postadresse?
  12. Jeg har en tom kontaktliste i e-post, hva skal jeg gjøre?
  13. Jeg har problemer med bildet på TV, hva skal jeg gjøre?
  14. Hvordan kan jeg sette opp en dekoder og fjernkontroll på en TV?
  15. Hvordan kan jeg bruke selskapets mobilapplikasjoner?
  16. Hvordan kan jeg sette opp et trådløst tv?
  17. Kan jeg se live-tv på nettet?
  18. Hvordan kan jeg bestille en ny TV gjennom selskapet?
  19. Hvordan kan jeg se programmer via Apple TV?
  20. Hvordan kan jeg endre vilkårene i kontrakten?
  21. Hvordan kan jeg nekte selskapets tjenester?
  22. Hvordan kan jeg opprette og betale en regning for tjenester?

I sanntid via sosiale nettverk er Altibox kundeservice klar til å svare på andre spørsmål angående levering av tjenester via Altibox telefon.

Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment