Wizzair kontakt

Ønsker du å gjøre fly reise — Wizzair Norge vil hjelpe deg, bruk Wizzair kontakt

Wizzair Norge Flyselskapet

Populært Wizzair Norge flyselskap ble grunnlagt i 2003, som ikke var så lenge siden. József Váradi er utnevnt til administrerende direktør i selskapet. Det første flyet var fra Katowice 19.05.2004. Det er inkludert i arbeidet 25 flyplasser fra ulike deler av Europa (Vestlige og Østlige), Asia, samt nå tilbyr flyselskapet mange ruter (over 600) i ulike retninger.

I 2015 ble Wizzair anerkjent som det største lavpris flyselskapet. Selskapet fortsetter å utvide omfanget av aktiviteter, skaper også nye ruter, involverer de største flyplassene, samt sekundær og regional. Flyselskapet oppdaterer flyet, så til 2015 ble Airbus A320-fly brukt, og i 2018 ble det kjøpt et nytt 20 Airbus A321ceo flyet. Personalet omfatter mer enn 3000 ansatte.

Hvilke tjenester tilbyr flyselskapet Wizzair no?

Siden 2015 har Wizzair no blitt fullt oppdatert og har skapt en rekke nye tjenester og interessante tilbud for kunder, inkludert:

  • mer rimelig tariff system;
  • Wizz prioritet – prioritet ombordstigning, familie reise, separat blokk for registrering;
  • mulighet for hver passasjer å komme på forhånd for å velge et sete i flyet;
  • inngang til flyet uten billetter, «e-billett» tjeneste;
  • måltider ombord, som en egen type tjeneste (kan bestilles, og kan ikke bestilles);
  • bestilling av flybilletter, inkludert tjenesten “utskiftbar følgesvenn”;
  • Mulighet for å avbryte turen selv (refusjon er annerledes når du avbestiller en tur 14 dager før flyet og innen 14 dager før avreise);
  • klubbmedlemskap, inkludert rabatter og fordeler, gavekort (mer enn 140 destinasjoner tilgjengelig);
  • garanti for ankomst til destinasjonen tydelig på fastsatt tidspunkt.

Det forenklede servicesystemet viste seg å være veldig praktisk og gjorde det mulig å minimere prisen på flyselskapets tjenester.

Fordelene med flyselskapet

Wizzair — Det er et flyselskap som tar vare på kunder med alle tilgjengelige metoder. Komfortable fly, praktisk flyplan, muligheten til å bestille fly selv. Tjenesteleverandøren samarbeider aktivt med sine partnere som tilbyr følgende:

  • hotellrom reservasjoner;
  • bilutleie;
  • taxi;
  • transfer;
  • Obligatorisk forsikring for hver passasjer.

Selskapet er ansvarlig for kvaliteten på tjenestene og for sikkerheten til passasjerer som ønsker å reise med Wizzair. Det kjente selskapet Lufthansa Technik er engasjert i vedlikehold av fly.

Hvilke spørsmål har selskapets kunder?

Passasjerer som ønsker å bruke flyselskapets tjenester, har ofte slike spørsmål:

  1. Sikkerhetsgarantier ved å bestille flybilletter gjennom Internett.
  2. Hvordan bestille en flyreise.
  3. Hvordan sikre et komfortabelt fly for et spedbarn (bagasje, bilsete osv.).
  4. Kreves det en medfølgende person for barn under 14 år.
  5. Hva må man gjøre hvis wizzair check in via Internett har feilet.
  6. Hvordan kan man gjøre endringer i bestillingen etter vellykket registrering på nettet.
  7. Avbryt bestillingen.
  8. Hvilke tjenester tilbyr flyselskapet?
  9. Spørsmål om gruppebestillinger.
  10. Hvordan er prosessen med transport av kjæledyr.
  11. Betingelser for håndbagasje.
  12. Hva må man gjøre hvis bagasjen er tapt eller skadet.
  13. Hvordan setene er plassert i flyet og hvordan man kan velge dem.
  14. Spørsmål om mat under flyturen.
  15. Hvordan kan man gjøre krav på flyselskapet.
  16. Hva må man gjøre hvis flyet er kansellert eller endret.
  17. Hvordan få et medlemskap i Wizz.
  18. Hvordan kan man bestille og betale ekstra service.
  19. Hvordan kan man  kontakt Wizzair.
  20. Hvilke betalingsmåter er tilgjengelige.

Vil du bruke tjenestene til selskapet— så kontakt Wizzair på noen måte praktisk for deg

Har du planer om å gå på ferie med hele familien? Du vil ha en uventet forretningsreise? Vil du bare se verden, eller skynd deg til å delta i en fotballkamp, en konsert? Bruk Wizzair tjenester — komfort garantert, samt sikkerhet og kostnadsbesparelser. Ved å planlegge en tur i en bestemt retning, les Wizzair timetable, som er representert på selskapets hjemmeside.

Wizzair kontakt på flere måter:

besøk selskapets nettside

wizzair.com

 

skriv et brev ved å bruke e-post

[email protected]

 

ta kontakt med informasjonssenteret for å bestille billetter via telefon

i England (døgnet rundt)

i Tyskland (mandag-fredag fra kl. 9.00-18.00)

i Nederland

0330 977 0444

0302 1784016

020 262 5762

Juridisk adresse til Wizzair selskapet

Laurus Offices | Kőér street 2/A | Building B | H-1103 | Budapest, Ungarn

 

Wizzair check in kan gjøres på flere måter

  • via Internet;
  • ved å bruke tjenestene til WizzAir Informasjonssenter;
  • på flyplassen

Flyselskapet annonserer til kundene selv bestilling av flybilletter gjennom Internett, og bookingtjenester på flyplassen inkluderer et ekstra tariff for kontanter tjenester.

Fullstendig informasjon om aktivitetene og tjenestene fra Wizzair Norge flyselskapet er presentert på nettsiden og i Wizzair kontakt.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *