Hvordan finne Nextgentel kundeservice via Nextgentel kontakt?

Fordeler å kommunisere med  Nextgentel kundeservice

Nextgentel kommer  som svar for den som leter etter bredbånds service. Det er selskapet som ble etablert i Norge i 2001 med morselskap Telio og leverer mobil, internett, fast TV og bredbåndstjeneste. Nextgentel kundeservice dannet kundebase på omtrent 350 000 til sammen ved utgangen av 2017. Det inneholder kunder både fra Norge og Danmark, Nederland og Sveits. Det to hovedkontoret ligger i Oslo og Bergen. Det er mulig å besøke disse som direkte Nextgentel kontakt ved tilsvarende adresser Harbitzalleen 2A, 0275 på Skøyen og Sandslimarka 31, 5254 Sandsli. Omsetningstall utgjør for det siste kvartalet året 2016 ca 60 millioner NOK. Antall ansatte som jobber for selskapet er ca 170 årsverk. Nextgentel tar hensyn til stabilitet og trygghet for kunder og gjennomfører innovasjons service løsninger.

Hvilke problemer kan løses gjennom Nextgentel kontakt på Nextgentel.no?

Bedrift er serviceorientert og setter seg mål å være behjelpelig med alle problemer som kan oppstå fra tid til annet. Hvis du klarer ikke å finne det du lurer på via Nextgentel.no, er det greit å kontakte Nextgentel kundeservice som er til disposisjon mest av tiden og løser følgende problematikken:

  • Oppkoblings hjelp
  • Ny adresse flytting
  • Overføring av abonnement pakke til annen person
  • Retur betingelser og faktura vilkår
  • Oppdateringer med gjeldene priser  inn og utlandet og tilbudt
  • Andre produkter lansering
  • Alle henvendelser for mobilt bredbånd
  • Foreldrekontroll for TV
  • Hjelp med WiFi sporing, Pin og Puk koder, internett innstillinger
  • Sperring av mobilabonnement
  • Fordelsprogrammer
  • Forskjellige råd og tips fra profesjonelle veiledere
  • Full oversikt på gebyrer for hver tjeneste
  • Fordeler med bruk av Smartruoter    
  • Selskapet utviklet gode rabatter for den som er i studie og dermed passer bra for studenter med treg økonomi.

Når tid er Nextgentel chat åpent for kontakt?

  • Kompani hjelper sine kunder å finne rask svar på mest aktuelle spørsmål relatert til Internett, TV og strømming, fasttelefonabonnement og faktura.
  • Selskapet har kundeservice kontakter som:
    • For private Nextgentel tlf  + 47 987 07979 med åpningstider i hverdager fra kl 10 – 21 norsk tid, Lørdager 10 – 18 og Søndager 12 – 18 på chat samtale
    • Nextgentel chat betjener kunder Mandag- Fredag kl 8-20.45, Lørdag 10-17.45 og Søndage kl 12-17.45
    • For bedrifter gjelder mailadresse [email protected] og Nextgentel kontakt +47 55 52 79 78  med åpninger i hverdager 8-16
    • En bedrift kan godt etablere sin egen  Nextgentel min side med alle informasjons opplysninger proximo.no/min-bedrift
    • Nextgentel telefon for Danmark +45 70807025
    • Nederland Nextgentel kundeservice +31 20 521 4777
    • Sveits Nextgentel kontakt +41 02 251 400 00
    • Besøksadresse lokalisert i Bergen Sandslimarka 31, 5254 Sandsli med åpningstider Mandag- Fredag  kl 8-16
    • E post til investorrelasjoner  [email protected]
    • Post sendes til Nextgentel AS kontor Bergen, 5861, Sandsli, Postboks 3
    • Alle spørsmål knyttet til retur av utstyr tilsendes til Postens Godssenter, 0062 Oslo

Det er mulig å følge Next gentel via sosiale medier med åpningstider Mandag- Fredag, kl 8-21, Lørdager kl 10-18, Søndager kl 12-18. De hovedsidene er:

Hvilke svar gir Nextgentel driftsmeldinger?

Det kan oppstår noen deknings ellers tjeneste problemer som gjenspeiles i driftsmelding informasjon. Nextgentel driftsmeldinger oppdatering gir klar svar på hva kunden leter etter. Det er først og fremst status på TV signaler og Internett hastighet. I tillegg forekommer det opplysninger om ulike endringer og til og med nyheter. Aktuelt informasjon foreligger i hverdager kl 08 – 21 og lørdager 10 – 18 norsk tid. Fra tid til annen synliggjøre Nextgentel kundeservice hva foregår i driften. Kunden kan følge alle på selskapets nettside. Derfor er det enda enklere å vite hva som skjer uten å ringe Nextgentel kontakt. Det sparer tid og skaper godt effektivitet.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

1 Comment

  1. Kjell Ivar brodahl

    Hvorfor når vi ringer til next gentel kundeservice og venter flere minutter vi fikk besked at de skal ringer tilbake de ringer ikke tilbake eller ringer de dager etter?

Submit a Comment