Hva er spesielt med den skandinaviske SAS flyselskapet? Lær hemmeligheten til oppmerksom av kundeservice SAS og metoder av SAS kontakt

Hvordan ble skandinavisk flyselskap SAS Norge Etablert?

Scandinavian Airlines System — Det er en integrert del av den skandinaviske luftfart infrastrukturen, som har en pålitelig flåte, kvalifisert SAS kontakt og kundeservice SAS.

Samarbeidet mellom de tre flaggskipene i SAS Norge, Sverige, Danmark var starten på selskapets aktiviteter i 1946. Det forenede selskapet ble endelig etablert i 1951, og allerede tre år senere ble det den første transportøren i verden for å foreta transpolare flyvninger. I fortsettelse av utviklingen av flyreiser nettverk over Nordpolen fra de skandinaviske landene til Europa, USA, tok selskapet et annet viktig skritt om utviklingen av verdens luftfart i historien i 1997. Selskapet har skapt Star Alliance sammen med  fire internasjonale operatører. I dag er det den eldste, største og mest anerkjente flyselskap alliansen i verden. Selskapet organiserer flyreiser til mer enn 1300 destinasjoner over hele verden.

Hva er spesielt med forretningsmodellen av selskapet?

Hovedideen til SAS forretningsmodell— skape et tett nettverk av flyruter i Skandinavia ved å forbinde små bosetninger med større byer, og la passasjerer raskt komme til de største byene i Europa og USA.

Selskapet tilbyr et stort antall hyppige rutefly til alle mulige destinasjoner: både passasjer og frakt. Store strømmer i viktige områder arbeider takket være sin egen styrke. Partnere fra den region som selskapet leier luftfartøyer involvert for mindre strømmer. For å øke attraktiviteten til selskapets tjenester til kunder, tilbyr operatøren dem deltakelse i EuroBonus-programmet. I henhold til vilkårene, mottar hver passasjer bonuser uavhengig av hvilken type fly de har (turist, bedrift, frakt). Etter å ha akkumulert en viss mengde, kan du bytte dem til en billett.

Hva er prinsippene i kundeservice SAS?

Ved å organisere lufttransport i SAS Norwegian og i verden følger flyoperatøren tre grunnleggende prinsipper:

  • kontinuerlig forbedring av et effektivt tjeneste leveringssystem;
  • har en ledende posisjon i Skandinavia, ved å organisere hyppige flyreiser innen land;
  • holde og finne nye muligheter for å tilby kundene bonuser, rabatter og andre tilbud. (SAS customer contact center).

Selskapet beholder kunder ved å tilby svært oppmerksom service, som er en nasjonal funksjon i skandinaver. Selskapet lytter ivrig etter kunders ønsker, spesielt de som reiser ofte, uansett type tur: forretningsreise, reise eller fraktfly.

Hvordan kan man kontakte SAS kontakt?

Luftfartsselskap tilbyr flere kanaler for SAS contact med kunder, som er differensiert avhengig av nye problemer:

Salgsenter SAS tlf

+45 7010 2000

Bedriftssalgssenter

+45 3232 6633

SaS kundeservice Norge

sas.dk/rejseinfo/service-og-feedback

SAS kundeservice mail

[email protected]

Når skal du kontakte SAS customer contact center?

Du kan kontakte kundeservice når som helst på dagen. Men enkelte kommunikasjons kanaler fungerer på en bestemt tidsplan:

Kontakt SAS

Mandag-fredag: kl. 7:00 til 19:00

Lørdag: kl. 09:00 til 17:00

Søndag: kl. 10:00 til 19:00

SAS kundeservice telefon

Mandag-fredag: kl. 08.00 til 17.00

Tilbakemeldingsskjema

Døgnet rundt

Post

døgnet rundt

Du kan finne svar på spørsmål i kontakt SAS?

SAS kundesenter svarer til en rekke kundenes spørsmål. Oftere spør slike spørsmål:

  1. Hvor mye bagasje kan jeg ta?
  2. Hvordan bytte eller avbestille en reservasjon?
  3. Hvordan kan man sjekke tapt bagasje status?
  4. Hvor mye håndbagasje kan jeg ta ombord?
  5. Kan jeg endre billettinformasjon?
  6. Til hvilken tid kan jeg reservere en billett?
  7. Kan jeg avbestille en reservasjon?
  8. Når er det nødvendig å komme til flyplassen?
  9. Hvor lang tid tar det å registrere bagasje?
  10. Hvordan kan jeg få bagasje hvis jeg sjekker inn online?
  11. Hvordan registrere seg på flyplassen?
  12. Kan jeg tjene EuroBonus-poeng når jeg reiser med mine slektninger eller venner?
  13. Hvor mange poeng er belastet for flyet?
  14. Hvor mange bonuspoeng trenger jeg for å få en billett til dem?
  15. Hvordan bli medlem av EuroBonus Silver, Gold eller Diamond?
  16. Hvordan kan jeg endre passordet i kontoen min?
  17. Er det mulig å være om bord i flyet med mitt måltid?
  18. Kan jeg bestille seter ved siden av hverandre?
  19. For flyreiser til hvilke land du trenger å få pass?
  20. Har du aviser om bord?
  21. Hva skjer hvis jeg avbryte eller utsette flyturen?
  22. Kan jeg returnere en billett hvis flyet mitt er kansellert eller forsinket?
  23. Hva tilbyr selskapet til sine kunder hvis flyet blir forsinket over natten?
  24. Hvordan kan jeg bestille og hvor mye er en billett for et barn som reiser uten ledsager?
  25. Hvilken tjeneste tilbys barn som reiser enslige?
  26. Hvor mye bagasje kan ta barnet mitt?
  27. Hvordan kan jeg opprette kontoen min på selskapets nettside?
  28. Når er det mulig å bruke Internett om bord?
  29. Kan jeg bruke Wi-Fi under flyet?
  30. Kan jeg kjøpe en SAS Wi-Fi-nøkkel før flyet?
  31. Blir rabatter legges til eurobonuser?
  32. Hvordan kan jeg finne og i hvilke retninger arbeider bonuser for flyreiser fra Star Alliance?

Kundeservice SAS er klar til å svare på andre spørsmål om tjenestene som tilbys. Ta kontakt med SAS kontakt og spør ditt spørsmål.

Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment