NAV kontakt

Trenger du NAV kontakt? Bruk NAV telefon eller andre kommunikasjonskanaler

Hvilke problemstillinger løser organisasjon når du tar NAV kontakt?

Den nye arbeids- og velferdsforvaltning er opprinnelig mening på norske statlige organisasjon NAV. Den organisasjon ble etablert i 2006 og har sine representanter i hvert eneste fylke over hele Norge. Det vil si NAV kontakt i 19 norske fylker med mange lokale avdelinger  hvor du kan henvende seg med ulike spørsmål. Her får du kort oversikt over hvilke utfordringer løser NAV telefon:

  • generelle spørsmål
  • gjeldsrådgivning  
  • klage, anke og ros  
  • kurs fra NAV og kompetanse tilbudt for ansatte i ulike bransjer  
  • forskjellige slags utbetalinger
  • hvordan å fylle ut skjemaer og til adresse bør de sendes
  • svangerskap periode og fødsels støtteordninger
  • når det oppstår tekniske problemer hvordan ta NAV kontaktsenter
  • på hvilken måte  er det mulig å endre kontonummer ellers kontaktinformasjon
  • rekrutterings informasjon for bedrifter med både norske og internasjonale ansatte
  • pensjonsordningen
  • krav med yrkesskade og yrkessykdom
  • saksbehandlingstider

Faglig oppdaterte 19 000 rådgivere gir alltid relevant informasjon via  telefon NAV og svarer om alle endringer og forandringe i lover og regler.

Ring gjerne NAV telefon nærmeste kontor for å vite mer om NAV åpningstider

Det viser seg at å kontakte selskapet direkte via telefon er veldig effektivt og skaper dermed gode løsnings resultater. Det er mulig å kommunisere på ulike språk med erfarne veiledere. Det foreligger informasjon om NAV telefonnummer er tilgjengelig for å hjelpe med ulike problemstillinger:

  • Hoved tlf er +47 55 55 33 33 også for uføretrygd og økonomiske sosialhjelp med åpningstider i hverdager kl 8.00–15.30 norsk tid
  • Kontakt for arbeidsgivere og leger  +47 55 55 33 36
  • NAV nummer når det gjelder pensjon +47 55 55 33 34
  • Internasjonale henvendelser  +47 21 07 37 00
  • For europeiske rekrutteringen tlf NAV +47 55 55 33 39
  • Gjeldsrådgivning  og også tekniske støtte +47 55 55 33 39 med NAV åpningstider Mandag-Fredag kl 9.00–15.00
  • Dataregister for norske arbeidsforhold  +47 62 02 40 50
  • Lønnsgaranti spørsmål via +47 22 82 20 00
  • Arbeids og velferdsdirektoratet NAV kontakt oss på +47 21 07 00 00.

NAV chat før du ringer tlf NAV og du får rask tilgjengelig informasjon

Når du lurer på økonomi eller jobb i utlandet, barnetrygd, kontantstøtte, foreldrepenger,  kan du godt kommunisere med NAV chat. Åpningstider for den tjeneste er hovedsakelig Mandag-Fredag fra kl 8.00 til 15.30 norsk tid gjennom selskapets nettside uten pålogging. Både arbeidsgivere og arbeidstakere er oppfordret for den type kommunikasjon.

Det er mulig å  komme til uforpliktende samtale gjennom sosiale medier som:

Hvilke fortrinn får man med å vite om andre kontakt NAV informasjon

Arbeids og velferdsforvaltningen kontakt er tilgjengelig ikke kun på telefon, men også via adresser som:

  • Pressevakter skrives til [email protected] med betjening i arbeidstiden
  • Papirer som NAV treng
  • er å få gjennom post sendes til  adresse Postboks 6600 Etterstad 0607 OSLO
  • Det finnes rundt 450 kontorer for å få NAV kontakt fordelt for kommunen over landet med sine direkte adresser og gyldige åpningstider.

NAV telefon tar gjerne alle henvendelser og er åpent for gjensidige samarbeidet med private, de offentlige og bedrifts organisasjoner. Den velferdsorganisasjon fordeler tredjedel av statlige årlige budsjett og derfor NAV kontakt er trygg sosial informasjon provider.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt
Filter by Custom Post Type

0 Comments

Submit a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *