Hvordan kontakte Apple support og ringe Apple kundeservice?

Trenger du Apple support? Her finner du informasjon om Apple kundeservice i Norge?

Apple er amerikansk basert internasjonalt selskap med sine representanter i Norge. Det jobber fagoplært folk for å skape gode løsninger for kunder og vennlig arbeidsmiljø. De finner alltid svar på krevende spørsmål og  tilbyr høyt servicenivå. Apple kundeservice finner fantastiske løsninger for:

  • MAC produkter
  • Iphone, IPad
  • TV, kanalvelger og teknisk veiledning
  • Musikk, installering
  • Watch, bruks detaljer og programvare tilpassing
  • Tilbehør og gavekort
  • Kjøpe vilkår og garantibetingelser fra Apple service
  • Apple support for skade og reparasjon
  • Sikkerhetsspørsmål
  • Salg og refusjon
  • Programvare konfigurering og tredjepart tilkobling.

Ved å kontakte Apple support får du svar på hvordan opprette egen konto og fordelene med Apple ID.

Siste tall fra året 2016 viser at IPhone blitt den mest populært telefon modell i Norge. Omsetningstall for selskapet ligger på ca 51 milliarder amerikanske dollar. Apple tar hensyn til at kunder får hjelp kun fra autoriserte forhandlere og service centre. Nederst finner du aktuelle service telefon og adresser i Norge.

Hvilke telefon kanaler ringe Apple kundestøtte?

Apple kundestøtte er fordelt etter kjøp av produkter og spørsmål knyttet til tekniske utfordringer. Apple kundeservice Norge er tilgjengelige via ulike kontakt måte:

  1. Telefon +47 240 55 187  for å kjøpe ulike maskin og  programvare og tilbehør, salg veiledning. De rådgivere svarer  på særlige henvendelser fra utdannings ansatte og studenter. Åpningstider er Mandag – Fredag kl 9.00–19 norsk tid.
  2. Bedrifter og profesjonelle brukere betjenes via tlf +47 240 55 189.  I tillegg får du informasjon om forskjellige finansieringsmuligheter.
  3. Alle tekniske problemer besvares på Apple kontakt +47 240 55 133 i hverdager. Helger og ferier skal sjekkes ytterligere.
  4. Interessant å vite om fordeler ved å kontakte Apple forbruker gruppe appleusergroupresources.com.
  5. Ved oppgi på Apple support Norge nettside din gyldige e postadressen, får du rask besvar og innstilling oppdatering.
  6. FB side www.facebook.com/applenorge.
  7. Twitter twitter.com/apple_norway.

Hvor finne Apple Norge forhandlere?

Apple Norge representerer sine produkter i mange butikker over hele verden. I Norge finnes Apple produkter ved følgende adresser:

  • Oslo, Fridtjof Nansens plass 6, 1060, telefonnummer +47 22 82 34 55
  • Eplehuset er Apple spesialist med 22 butikker i landet, med viktigste sentrene i Oslo, Bergen, Trondheim, Ålesund, Bodø, Tromsø og Stavanger. Åpningstider er stort sett hverdager Mandag- Fredag, kl 10-19 og Lørdager kl 10-18. Eplehuset nettbutikk er åpent døgnet rundt.
  • Telenorbutikk, Elkjøp, Expert, Telering, Spaceworld er navn på hoved Apple forhandlere i landet. Besøksadresse og åpningstider er lett tilgjengelig på nett tilsvarende nettsider eller via å ringe selskapet.

Hvilke problemer løses via Apple support chat?

Det er verdt å vite at Apple produkter har kostnadsfri telefon kundeservice støtte i løpet av 90 dager. I mange tilfeller passer det bedre å kontakte chat operatører. Apple support chat oppgi svar for både produkter og tjenester. Alt om salg, betjening og reparasjon for IPad, IPhone, Mac og mer. Enkelt og greit å kontakte Apple kundeservice via tilgjengelig internett. Da får du svar på utfordringer som:

  1. Apple ID passord
  2. Maskinvareproblemer
  3. Oppstart utfordringer
  4. Strøm problematikken
  5. Vanskeligheter med internett
  6. Hva å gjøre med installeringen og oppdateringen
  7. Riktig bruk av produkter og programvare.

Hvordan finne alternativ kontakt med Apple support Norge?

Enn av forskjellige veier å  finne praktisk informasjon om produkter og Apple kundeservice er å ha tilgang til Apple Care. Som kunde får du støtte via telefon fra profesjonelle eksperter og alternative  service muligheter. Ved siden av finnes det stor fordel å inngå Proteksjon Plan avtale for å sikre seg forbrukerrettigheter. Du skal oppleve at de fleste problemer kan løses via telefon. Care er den Apple support som synliggjøre kontroll statusen på utstyr som ble allerede levert til reparasjon. Apple tar vare på kunder og leverer kun innovative og trygge service løsninger.

Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment