Hvilke problemstillinger løser Santander kundeservice?

Hvor finner du Santander bank?           

Santander bank tilhører Spank bankengruppe. Den har også Santander Norge kontor  med følgende adresse i Lysaker, N-1325, Strandveien 18, PO BO 177. Banken regnes som den største i Europa med høyre markedsverdier. Det jobber omtrent 1400 ansatte i konsern og 600 blant disse er besatt i Norge og sørger for høyt nivå av Santander kundeservice. Du kan ta Santander kontakt for å vite mer og hvilke produkter og tjenester banken tilbyr og som passer akkurat dine behov. Nederst i artikkelen finner du hvilke problemstillinger er banken behjelpelig med og hvilke gyldige kontakt måter det går an å ta. Banken er trygg finans aktøren i bransje og har forvaltningskapital på nivå av 121 milliard norske kroner.

Hvilke problemstillinger løser Santander kundeservice?

Banken fokuserer mye på høy kvalitet kundeveiledning som skaper gode og langsiktige relasjoner både med private og næringsdrivende kunder. Derfor passer Santander kundeservice til mest krevende problemstillinger innenfor privat økonomi, næringslivet og bare enkelte hverdags utfordringer knyttet til banken. Profesjonelle rådgivere er behjelpelige med spørsmål relatert til:

  • Lån for bilen, hus og næringslivet, vilkår, satser og betingelser
  • Endringer i regelverket og dens betydning
  • Hvordan å skaffe seg kredittkort og hvilke ulike type som gjelder
  • hvilke kontoer som det går an å åpne
  • rentesats for sparing
  • hvilke muligheter finnes for å forbedre økonomi
  • pensjon og forsikring
  • enkelte tekniske spørsmål om Pin og Puk kode, sperring av kort og konto overføringer
  • hvordan å utsette betalinger
  • hvilke aksjoner, og tilbudt som gjelder per tiden
  • fordeler med å bruke EFaktura og avtalegiro med Santander
  • nyheter og oppdateringer i bransje og profesjonelle tips fra rådgivere.

Er du på vei til lån og trenger Santander consumer bank kontakt?

Lån forvalting er en av de prioriterte retninger for banken. De fleste kunder leter etter Santander billån kundeservice kontakt for å finne mer om bankens vilkår og betingelser for lån. Det er lett å bruke billånskalkulator på bankens nettside for å finne ut hvor mye skal du betale, priser og betingelser. Santander consumer bank kontakt gir deg også tips og praktiske råd knyttet til kjøp og salg av ulike type kjøretøy. All informasjon som handler om kjøpekontrakt, salgsmeldingen og vognkort sendes til e postadresse [email protected]. I tillegg til standard lån, refinansiering og gebyrfritt smålån, formidler Santander også informasjon om forbrukslån. Banken veileder utfordringer som henger sammen med:

  1. hvem kan ta forbrukslån, aldersgrense og andre vilkår
  2. formål med forbrukslån og mulige alternativer
  3. begrensning på forbruks størrelse
  4. søknadsprosedyre og behandlingstid
  5. fordeler med forbrukslån
  6. periode for nedbetalingen.

Hvordan kontakter du Santander tlf?

Det er mulig å kontakte med Santander gjennom ulike måter. I mange tilfeller lønner det seg å ringe Santander tlf for å finne svar du leter etter. Santander telefon betjenes  i hverdager fra Mandag til Fredag fra kl 08 til kl 16 norsk tid. Offentlige høytider og helger er banken stengt og åpningstider bør sjekkes ytterligere. Da ringer du:

  • +4721083000 for generelle spørsmål
  • Bye kunder betjenes på telefonen +4721 08 39 02
  • For å vite mer om lånesaldo kontakter du +4721083400
  • Informasjon med BankID innlogging besvares via telefon +4721083100
  • for næringsdrivende aktører gjelder +4721083880
  • kundeservice tlf i Norge for handlekonto henvendelser +47 21083500

Leter du etter alternative måter for Santander kontakt?

Banken har lansert i det siste en digital selvbetjent service for chat samtale med Sandrine. Den teknologien finner mange svar på problemstillinger og har åpningstid døgnet rundt. Da kan du slippe å ringe  Santander consumer bank tlf. Det sparer tid, økonomi og tjenesten er tilgjengelig på de meste steder med nettdekning. For å ta Santander kontakt med Sandrine trenger du å åpne direkte bankens nettside. Uansett hvilke metoder velger du å ta Santander kontakt med, finner du alltid relevant informasjon på aktuelle spørsmål. Santander kundeservice er på vei til å hjelpe sine kunder så godt de kunne. Banken er åpent for samarbeidet og hører gjerne tips og anbefalinger for å tilby enda bedre service, nye produkter og service.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

6 Comments

  1. Bjørn Hartvig Skar

    Mitt kredittkort hos dere har jeg klippet i 2, så det er kondemnert!
    Jeg er lei alt av kredittkort, fordi det er så høy rente!
    Vennligst avslutt mitt forhold til deres bank!

  2. Bjørn Inge Groth

    Hei derre har nå fått et stort problem å få betalt lånet på bilen den komme måndene for jegbhar fått trekk i lønna mi så jå på få frøse billånet mitt hoss derre for jeg ikke får betalt til derre

  3. Anita

    Hei
    Jeg har en sak som blir sendt til inkasso i dag men den blir delvis betalt på fredag… kan dere holde den tilbake?

    Mvh
    Anita K. Mørk

  4. melani chan

    God morning,
    I am just wondering about my payment regarding of what I had bought before.I had already paid all before due date and still have balance and its only now that I have read.I paid all in due time.So still have a debt?
    Thank You and have a nice day!
    MVH,

  5. mihail romeo sandu

    Hello, my name is mihail Romeo sandu, personal number 07108323587,i had loan for 2 cars that I couldn’t pay from November 2016.i write now so you can understand what was happening in that period:in may 2015 at a work accident I cut my left hand thumb ,in December same year I got loan for the second car, my problem start in 2016 when I finished sykemelding and the company bm bygg as didn’t want me back at work , I started on social help that was much lower than my income that I had before and it was hard for us with 2 children’s to cover all the costs, i tried to find a new job but without success, after all this income problems we got news from Romania that my father-in-low was very sick so we decide to travel to Romania.we had to spend money on hospital and treatment.i had a long period of depression after all those problems over us.we couldn’t pay loan for cars.After few months Romanian police come to us and we didn’t have problems to deliver car and we was thinking that after you sell the cars loan will be cover.Romanian police check us to see if it was a fraud case and the court decide that was not. my father-in-low died in this time.When I had this period of depression I also lost my password from email :[email protected] where I got all the e-mails. I didn’t get nothing from Santander after the cars was delivered so I was thinking that loan was covered. Friday on 8 November 2019 I got paper on post from Romanian debt collector company to inform me that I have time until 14 November 2019 to pay 338000 kr to Santander ,nobody explain how they get to this amount.I write now so you understand my situation that I had in this period and to get to an agreement of payment after this amount of 338000 kr is explaining to me. now I’m trying to come back in Norway and start working so Ill be able to pay back what was left of the loan after cars was sold.until I get to Norway my phone number where you can contact me is 0040730208811.Hope I will hear from you so we can close this loan in normal way.
    Best regards .

Submit a Comment