Telia kunderservice: Hvordan kontakte representanter og løse problemer raskt

Kan du ringe Telia telefon for å vite mer om selskapet?

Telia er det navnet på nordiske telekom selskapet som var omorganisert fra opprinnelige NetCom fra året 2016. Telia kundeservice betjener kunder med ca ett tusen faglig oppdaterte ansatte. Selskapet regnes som ledende 4G nett baserte leverandør og betjener nesten 2 millioner kunder. 5G tjenester er allerede i planer å sette i gang snarlig. Nordiske konsern har gode tilbudt både for private aktører og bedriftsmarkedet. De siste omsetningstall ligger på omtrent 9 milliarder NOK. Rimelige priser og lett tilgjengelig Telia kontakt gjør selskapet attraktivt og effektiv med moderne Telia telefon løsninger for kresne kunder.

Hvorfor det lønner seg å kontakte Telia kundeservice?

Norske nettselskap har opptjent gode rykter blant kunder takket være gode kundeforhold og avanserte løsninger. Telia Norway har ulike service og svarer på de mest etterspurt spørsmål  via Telia kundeservice:

  • Hvilke vilkår gjelder for å kjøpe mobil telefon
  • Hvordan går det å bytte abonnement
  • Fakturadetaljer
  • Hva å gjøre hvis du glemt PIN-PUK
  • Telia kundeservice Norge hjelper å sperre nummer
  • Hvilke tilbehør en kan kjøpe i butikker
  • Forsikrings detaljer for kunder
  • Hvilke priser som gjelder per tiden.

Bruk Telia chat, telefonnummer eller kom til Telia Norway online

Selskapet er i gang å dekke sine kunder på alle fronter. Dermed har mobilleverandør utviklet forskjellige kontakt måter:

  • Det er først og fremst direkte Telia chat på nettside der det er nødvendig å utfylle noen felter mer relevant informasjon. Svaret kommer tilbake vanligvis i løpet av en-tre virkedager. Helligdager er stengt
  • Henvendelser fra bedrifter skal gjennomføres via nettbaserte kontakt skjema ellers Telia telefon + 47 924 05 051
  • Sentralbord + 47 23 888 000
  • Selskapet er representert på FB side https://www.facebook.com/telianorge
  • Sosial media Twitter ligger Telia også påhttps://twitter.com/telianorge
  • En av de siste Telia kontakt er https://www.snapchat.com/add/telianorge
  • Mye informasjon foreligger på Instagram https://www.instagram.com/telianorge/
  • De fleste spørsmål kan løses via Telia telefonnummer + 47 924 05 050 med åpningstider Mandag- Fredag  kl 8 på morgen til kl 20 i kveld, norsk tid og Lørdager kl 9–17 med Søndager fra kl 10 –15. Åpningstider for helligdager må sjekkes ytterligere
  • Besøksadresse er Oslo 0484, Sandakerveien 140
  • Posten sendes til Oslo, 4444 Nydalen

Telia kundeservice Norge har sine representanter i de fleste regioner som:

  • Finnmark,Troms
  • Nordland, Nord Trøndelag
  • Sør Trøndelag, Møre og Romsdal
  • Hordaland, Rogaland
  • Vest og Aust Agder
  • Telemark, Buskerud
  • Oppland og Hedmark
  • Akershus og Østfold

Telia Norway har inngått avtale med 64 butikker for å ha Telia kundesenter fordelt på områder som Østfold, Oslo, Vestlandet, Midt Norge og Nord Norge. Gjennom Telia kontakt har du informasjon om gyldige åpningstider for disse.

Trenger Telia kontakt? Bruk Telia telefonnummer for å finne svar på dekningsproblemer

Du har allerede fått nok oversikt på hva Telia driver med. Det er også greit å kunne vite litt om det service selskapet tilbyr for kunder via Telia telefonnummer. Det handler om Telia driftsmeldingen som:

  • Viser på hva foregår med driften i selskapet
  • Gir deg klar og rask oversikt på de siste oppdateringer
  • Det er godt egnet å ha tilgang til ved APP, Bank ID og Min Side
  • Gi deg svar på utfordringer med dekningen over hele landet

Telia kundeservice sørger for at alle kunder for det de trenger. Derfor gjør selskapet enkelte språk valg. Det er også andre skandinaviske store kunder andel, Telia kundtjänst på svensk.  Det finnes faktura adresse for Telia kontakt i Sverige som Solna, 16994, Financial Services AP

Telia jobber tett for effektiv samarbeidet med sine partnere fra andre land.

 

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment