NRK — NRK direkte, som opererer over hele landet. Finn ut NRK kontakt for registrering av en lisens til å kringkaste kanaler

Hvilken plass har TV- og radioselskapet på markedet i Norge NRK direkte

NRK — nasjonale kringkastingsselskap av Norge, med hovedkontor NRK direkte og hoved NRK kontakt senter som ligger i Marienlyst-området i Oslo NRK adresse. Over hele landet åpnet mer enn 50 regionale kontorer i selskapet (15 i bysentre, og resten i mindre byer). Mer enn 3400 personer jobber for selskapet: ca 2000 i Oslo og ca 1400 i regionene. 46% er kvinner og 54% er menn. Gjennomsnittsalderen for ansatte er 45,6 år.

Bredt nettverk av kontorer og et stort personale gjør det mulig å organisere fjernsyn og radio kringkasting over hele landet, så vel som å reagere raskt og for å markere problemene som oppstår i de fjerneste hjørner av landet. I tillegg er tilstedeværelsen av NRK Nordland representanter i regionen gjør det mulig å utforske publikum subtilt og finne en tilnærming. Takket være disse trinnene var fjernsyns firmaet i stand til å beholde sin ledende stilling innen telekommunikasjonsmarkedet, etter at i 1992 mistet selskapet sitt monopol etter 67 års dominans.

Hva er organisasjonen av strukturen i NRK Nordland TV og radio selskapet

Etter omorganisering i 2018, omfatter selskapets struktur ni avdelinger:

  1. Regionale avdeling, som har ca 1000 ansatte. Produserer TV og radioinnhold.
  2. Marienlist-avdelingen produserer innhold på temaer kultur, barn, ungdom, sport og underholdning. Ca 860 personer jobber her.
  3. Nyhetsredaksjonen.
  4. Sápmi-avdelingen har ansvar for bredbåndsaksess på samisk språk for radio, fjernsyn og nettverk. Ca 90 ansatte jobber her.
  5. Nyhende — avdeling for å skape innhold for selskapets elektroniske ressurser.
  6. Institutt for strategi og media, som er engasjert i markedsundersøkelser og utvikling av selskapsstrategier.
  7. Teknisk avdeling (formingsstadiet).
  8. Økonomi og finans (formingsstadiet). Organisasjon avdeling (formingsstadiet).
  9. Juridisk og personellavdeling er engasjert i juridisk støtte og valg av personell.

Den viktigste funksjonen i selskapet — ingen stram sentralisering. Regionale selskaper kan løse en rekke problemer selv.

Hva er TV- og radiokanaler NRK lisens kontakt

Selskapet har tre hoved TV-kanaler, tre hoved radiokanaler og flere nisjekanaler på radio:

  • NRK1 — er den mest populære TV-kanalen i Norge, med en markedsandel på ca 30%.
  • NRK2 rapporterer nyheter, debattprogrammer, dokumentarfilmer, analytiske og kulturelle programmer.
  • NRK3 opprettet for å kringkaste filmer, humoristiske, fasjonable og musikalske programmer for unge publikum.
  • NRK P1 — er den største norske radiostasjonen som daglig samler mer enn en million kunder, tilbyr regionale rapporter, nyheter om aktuelle arrangementer, offentlige materialer, musikk.
  • NRK P2 — kulturell radiostasjon som rapporterer nyheter, debatt, analyse og sosiale kommentarer på kulturområdet.
  • NRK P3 opprettet for unge i alderen 15 til 30 år.Fokus ligger på musikk, humor, underholdning og nyheter for unge publikum.

I tillegg tilbyr selskapet et bredt spekter av tjenester på Internett, vedlikeholder podcaster, og oppretter også applikasjoner for mobiltelefoner. Den tilbyr sin egen Media Player for streaming av TV og radiosendinger fra alle gadgets og enheter. Selskapet eier og vedlikeholder online-tjenester som nrksuper.no (for barn),P3.no (for ungdom), yr.no (værvarselstjeneste), NRKskole (skoleprogrammer).

Hvordan kan man NRK kontakt kundeservice

Eventuelle spørsmål om tjenesteyting fra en offentlig institusjon vil bli besvart NRK kundeservice. Kontakt kundeservice er mulig på slike kanaler:

NRK telefon

23 04 70 00

E-post

[email protected]

Tilbakemeldingsskjema

hjelp.nrk.no/lisens/privat/kontaktskjema

Live-chat

hjelp.nrk.no/lisens/privat/chat

Rapportere en hendelse eller nyheter kontakt NRK

E-post [email protected]

SMS/MMS 03030 (kr 1,-)

Telefon 915 03030

nrk.no/03030

NRK lisens kontakt for kjøp

E-post: [email protected]

Chat: åpne chat

Telefon: 75 12 22 50

Faks: 75 12 22 90

Post: NRK Lisensavdelinga, Postboks 600, 8607 Mo i Rana

Hvilken arbeidsplan har NRK kundeservice

Du kan ringe til de angitte telefonnumrene, adressene og middelene for tilbakemelding når som helst. Men du kan forvente et raskt svar bare i åpningstiden: kl. 08.00 til 22.00 fra mandag til fredag og kl. 13.00 til 20.00 på lørdager, søndager og helligdager.

Live chat og NRK lisens tlf er tilgjengelig fra mandag til fredag fra kl. 10.00 til 14.00.

Hva slags spørsmål du kan stille kundeservice NRK adresse

Kundeservice blir ofte bedt om å utforme kontrakter for kringkastingskanaler. Ofte oppstår slike spørsmål:

  1. Hvor mye penger koster en lisens?
  2. Når kommer en lisensregning?
  3. Kan jeg betale for et lisens ved hjelp av eFaktura eller AgreementGiro?
  4. Hva skjer hvis jeg ikke betaler i tide?
  5. Har du mottatt en melding fra National Innskudd Centre?
  6. Hvordan kan jeg endre adressen i dokumentene etter at jeg har endret bostedsadressen?
  7. Når utløper lisensen?
  8. Kan jeg betale i perioder om året hvis jeg bor/jobber delvis i utlandet?
  9. Skal jeg kjøpe en lisens hvis jeg endret adressen min?
  10. Hvordan avslutte lisensen i forbindelse med død av eieren?
  11. Hvordan styrer du min bruk av dine tjenester?
  12. Hvorfor besøker kontrolleren meg hvis jeg allerede har betalt for lisensen?
  13. Hvordan kan jeg appellere beslutningen fra selskapets lisensavdeling?

Du kan direkte spørre disse og andre spørsmål til selskapets representanter NRK direkte, ved å kontakte de ovennevnte kommunikasjonskanaler NRK kontakt.

Search
Generic filters
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in excerpt

0 Comments

Submit a Comment